08.37



Hallå där. Det är morgon, det är vitt ute och jag är utvilad. Somnade lagom till idol och vaknade vid röstningen. Börjar räcka med att se snabbrepriserna kan jag tycka... Olle o Jay är dom enda intressanta att se sen vet jag inte. För mig hade båda två som satt löst kunnat åka hem igår. Imorgon kliver vi över till vecka 29. Det rör sig ordentligt i maggen på kvällarna när jag börjar stanna av och inta viloläge. Läste att " den lilla" är ca 37 cm från huvud till fot. Som från ens egen armbåge till lillfingret ungefär. Måste börja bli trångt därinne. Tror väl jag det att man vill ge ifrån sig en spark i hopp om att få lite mer plats. Det gör inte ont iaf. Mest bara mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0