Strax vecka 30...

Om tio veckor och lite till borde magen vara tömd. Om två veckor jobbar jag min sista dag på länge. Det blev ett snyggt skyltfönster i fredags men humöret var väl sådär efter att jag stått på stegen och satt fönsterdekalerna under spotlightsen, överhettad, samtidigt som jag i princip tryckte upp magen mot rutan och visade upp den för alla nyavlönade som skulle ut och shoppa. Nä det blir gött att vara hemma, boa in sig och fika en saffransbulle eller rättare sagt två, tre... 



Kommentarer
Postat av: carra

hihi, kan ha varit en syn! Då ska jag o Vilgot fika massa gott med er! :)

2010-10-31 @ 09:42:35
Postat av: soffan

har det inte gått rätt snabbt ändå?? Jag tycker det samtidigt som de är länge kvar..

2010-11-01 @ 18:32:07
URL: http://zoffis.blogg.se/
Postat av: Gripen

Men å vilken liten fiiiin mage;-) kraaaaam på dig

2010-11-01 @ 20:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0